Sunday 12 April 2015

Gold Bar

Assalamualaikum. Salam Saiyidul Aiyam... Jumaat yang barokah.. Allahamdulillah Gold Bar yang saya order dah sampai tadi. Jom kita saving emas pula nak? Kempen dari Power Gold 1gram, 1 bulan, 1 keluarga.
Kenapa emas? Sebab saya penah simpan duit every month saya akan saving dalam account. Tapi bila takde duit, g ATM keluarkan. Lama-lama makin kurang pula duit tu. Pastu terpikir ishhh tak leh macam ni... kena cari cara lain untuk menyimpan.... EMAS.... Ye EMAS...
Kalau korang Perasan harga emas tak pernah turun mendadak? Kalau turun pun sikit je dan sekejap je pula tu... Pastu naik balik. Emas boleh di gadai. In case la korang nk guna duit. Susut nilai yang rendah.
Bila buat survey dan saya pilih Power Gold. Sis Shila guide dan bagi saya penerangan. Saya pun setuju untuk membuat pelaburan pertama dengan  1 gram gold bar. Harga pasaran semasa RM183.00, murah kan? Tapi kalau join member lebih murah.
#1gram1bulan1keluarga
My 1st Gold Bar

No comments:

Post a Comment