Sunday 30 November 2014

Jalan-Jalan cari makan

Aktiviti malam ni jalan-jalan sambil mencuba menu-menu baru. Pantang ada kedai baru buka pasti akan memujuk suami untuk mencuba.
Malam ni kami singgah di Sidin Cafe yang terletak di Dynaton Bukit Angin. Kebanyakkan peniaga di sini adalah Melayu. Saya Bangga.

Makan Western saya hari ni.Saya order Chicken chop with black paper sos dan Hubby Lamp chop. Pada saya makanan kat sini sedap tapi, takde X Factor yang saya cari.

Nampak tak muffin kecil-kecil tu.. Hubby saya beli masa kami sampai di tangga kedai. Membantu peniaga yang berjualan dari meja ke meja. Bila di tanya kenapa beli? sebab dia bukan penggemar kek. Sekadar menjawab, "tak pe lah, rezeki dia....".

Mungkin membantu peniaga kecil, dan mungkin juga perwatakan berkopiah pakcik tu kot, sejuk mata memandang.

Not bad gambar yang ditangkap oleh hubby saya ni pakai telefon dia Lumia dia ni. cantik gambar-gambarnya. Abaikan gambar model yg kelaparan tu. hehehe

                        

No comments:

Post a Comment